Gadżety reklamowe Wrocław - Województwo dolnośląskie - Reklamowe24
Na skróty

Gadżety reklamowe Wrocław

Wrocław - miasto przyjazne biznesowi! Jak co roku redakcja "Forbesa" i Centralny Ośrodek Informacji Gospodarczej przygotowały ranking Miast Przyjaznych dla biznesu. Liderem tego rankingu pozostaje Warszawa, miejsce drugie zajmuje Poznań, zaś Wrocław progresywnie znalazł się na podium, wyprzedzając między innymi Kraków. W Warszawie liczba oficjalnie działających, zarejestrowanych firm jest o 70% większa niż w Poznaniu i dwa razy większa niż we Wrocławiu, jednak to Wrocław właśnie jest miastem z otwierającymi się perspektywami rozwojowymi dla biznesu, gdyż bardzo chętnie wybierają go migrujący pracownicy krajowi i międzynarodowi. Aż 10% mieszkańców Wrocławia to dziś obcokrajowcy, wśród których przeważają znacząco Ukraińcy. Symbolem skokowego wzrostu biznesowego we Wrocławiu jest obecnie siedziba Buisness Garden Wrocław, czyli imponujący zespół nowoczesnych biurowców mieszczących się przy ulicy Legnickiej. Do trzech już działających biurowców do końca roku 2019 ma dołączyć kolejnych sześć. Silna i rozwojowa pozycja biznesowa Wrocławia świetnie rokuje na przyszłość, dlatego inwestycje w reklamę i promocję podejmowane przez przedsiębiorców w tym mieście są poważną częścią budżetu większości firm. Jak pokazują liczne badania marketingowe na polskim rynku promocji biznesowych absolutnym liderem pozostają niezmiennie gadżety reklamowe Wrocław. To one budują markę firm i oswajają z ich obecnością na rynku potencjalnych kontrahentów i klientów. Gadżety reklamowe Wrocław - jak twierdzą psycholodzy społeczny - są materialnymi znakami pamięci o firmie i jej produktach oraz usługach, bowiem towarzyszą nam w życiu codziennym, niezależnie od tego, czy mowa tu o notesach lub wizytownikach z logo firmy, czy też kubkach kawowych.

Biuro obsługi klienta:

Reklamowe24
ul. Swobodna 1A 50-088 Wrocław

Sylwia Węgrzynowska

Sylwia Węgrzynowska

Starszy specjalista ds. sprzedaży Wrocław

Telefon kontaktowy:

+48717237555
wroclaw@reklamowe24.pl

We Wrocławiu królują kalendarze książkowe z tłoczeniem logotypu lub z personalizacją grawerem. Często wybierane są także kalendarze trójdzielne z indywidualnym nadrukiem.

Oczywiście, bardzo popularne wśród Klientów z Wrocławia są kubki reklamowe. Najpopularniejsze modele to Americano, Handy supereme oraz kubki Tomek.

Polecamy przede wszystkim torby bawełniane, worki reklamowe, a także odzież reklamową z nadrukiem Państwa logo (koszulki, softshelle).

Gadżety reklamowe Wrocław - inteligentna alternatywa dla masowej reklamy

Jak jednoznacznie wykazują badania marketingowe, gadżety reklamowe dla wrocławskich firm stanowią skuteczną alternatywę dla tradycyjnej reklamy masowej w kreowaniu wizerunku firmy i utrwalaniu go na rynku. Okazuje się, że nawet najbardziej powszechne formy gadżetów reklamowych takie jak: długopisy i ołówki, notesy, smycze, kubki lub wizytowniki są postrzegane przez obdarowanych nimi jako niezwykle przydatne w życiu codziennym. Przy czym kategoria przydatności odnosi się do personalizacji gadżetów reklamowych. Inaczej mówiąc: osoba, która je otrzymuje, zyskuje przekonanie, że to niemalże osobisty prezent. To bardzo ważny element strategii budowania lojalności względem firmy, co więcej: znacznie tańszy niż inwestycja w tradycyjną reklamę telewizyjną, a nawet kampanie internetowe. Gadżety reklamowe Wrocław są po prostu lubiane przez nas wszystkich, nie tylko dzięki swojej użyteczności, ale i za sprawą - jak twierdzą eksperci w dziedzinie reklamy - podświadomego przekonania, że gadżety reklamowe to prezenty dla nas, niemalże tak osobiste jak te darowane nam przez rodzinę i przyjaciół.

Badania z zakresu psychologii społecznej, czyli gadżety reklamowe Wrocław niezmiennym liderem budowania marki w biznesie

Wydawać by się mogło, że w dobie marketingu internetowego, analogowe, tradycyjne gadżety reklamowe Wrocław odeszły w zapomnienie. A jednak nie, wręcz przeciwnie. Jak jednoznacznie orzekają twórcy raportu pod tytułem "Postrzeganie upominków reklamowych jako nośnika reklamy", sporządzonego przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych, aż 83% badanych przedsiębiorców z sukcesem używa właśnie gadżetów reklamowych w budowaniu wizerunku swych firm. Królują w tej dziedzinie najprostsze gadżety reklamowe Wrocław,czyli notesy, teczki, długopisy i kubki, ale bardzo mocną pozycję rynkową wykazują też w ostatnich latach gadżety reklamowe z kategorii luksusowych, takie jak wieczne pióra z logo firmy, porcelanowe filiżanki z logo lub jego artystycznym opracowaniem, a nawet tak zabawne upominki jak szelki lub skarpetki firmowe. Zasada jest jedna: gadżety reklamowe Wrocław stosowane jako podarunki muszą być wykonane z materiałów najwyższej jakości, niezależnie od tego, czy mowa tu o bawełnie na koszulkę firmową, czy ceramice kubka.

Najważniejsze wnioski z badań nad znaczeniem gadżetów reklamowych w praktykach marketingowych są więc następujące:

  • gadżety reklamowe w opinii przedsiębiorców są najlepszym prezentem nie tylko podczas zawierania umów, ale i imprez integracyjnych lub okolicznościowych
  • upominki w postaci gadżetów reklamowych tworzą doskonałą rozpoznawalność marki firmy
  • blisko 75% przedsiębiorców zamawiających gadżety reklamowe dowolnego rodzaju, od długopisu do platynowych spinek do mankietu rygorystycznie sprawdza jakość materiałów i przywiązuje bardzo dużą wagę do estetyki wykonania przedmiotu
  • ponad 60% spółek nie wyobraża sobie uczestnictwa w targach, imprezach promocyjnych i innych wydarzeniach bez dystrybucji gadżetów reklamowych swej firmy
  • 100% badanych przedsiębiorców uważa, że żadna konferencja ani szkolenie nie może się odbyć dziś bez przekazania prelegentom i gościom gadżetów reklamowych

Wyniki tych badań nie pozostawiają cienia wątpliwości, że gadżety reklamowe Wrocław, te drobne, jak długopis lub zapalniczka z logo firmy i te bardzo kosztowne, jak kryształowe kufle do piwa lub zapinki do mankietów wykonane z drogich kruszców, są przyszłością marketingową każdego sektora biznesu. To bardzo ważna uwaga zarówno dla twórców, jak i użytkowników wszelkiego typu gadżetów reklamowych, bo nie obejdzie się bez nich już dziś żadna strategia promocyjna. Już teraz aż 73% przedsiębiorców stwierdza we własnych praktykach reklamowych znaczną skuteczność gadżetów promocyjnych, a najbardziej lubiane przez nich są tradycyjne, dobrej jakości długopisy.

Zalety wykorzystywania w promocji firmy gadżetów reklamowych. Co mówią eksperci w dziedzinie zarządzania marką firmy?

Tworzenie i utrwalanie pozytywnego wizerunku firmy to - w świetle badań marketingowych - w dużej mierze zasługa właśnie gadżetów reklamowych. Jakie są więc ich konkretne funkcje w świadomym marketingu? Oto lista siedmiu, złotych zasad skuteczności gadżetów reklamowych:

  1. Eleganckie gadżety reklamowe są świetnym pretekstem do nawiązania kontaktu z klientem. Nie od dziś wiadomo, że rozmowa o filiżance lub wręczenie notatnika mogą być początkiem relacji rozwiniętej we współpracę biznesową.
  2. Gadżety reklamowe oszczędzają czas potrzebny do zapamiętania nazwy i logo firmy. Picie chociażby kawy w kubku z logo naprawdę oddziałuje na pamięć długotrwałą, jak przekonują psycholodzy.
  3. Właściwie rozdysponowane gadżety reklamowe poszerzają grono potencjalnych klientów. Warto przy tej okazji pamiętać o nadrukowywaniu na materiałach poligraficznych danych kontaktowych firmy tak, aby łatwo było je zauważyć i użyć.
  4. Dobre samopoczucie, czyli przyjemność obdarowanego gadżetami reklamowymi to szansa na jego przychylność w każdej relacji biznesowej. I nie jest to pobożne życzenie, a konkret potwierdzony badaniami psychologicznymi, w których poczucie zobowiązania poprzez dar zostało nie raz dowiedzione.
  5. Klient z naszymi gadżetami reklamowymi we własnej firmy jest darmowym protektorem naszej marki. Wystarczy, że w jego biurze znajdzie się na przykład kalendarz z powierzchniami reklamowymi promującymi nasz biznes, a będą one pracować promocyjnie przez cały rok.
  6. Gadżety reklamowe to podświadoma motywacja do współpracy z darczyńcą. Im ciekawsze i użyteczniejsze upominki firmowe, tym więcej motywacji do kolejnych kontaktów. Eksperci zalecają wręcz tworzenie firmowych kolekcji gadżetów reklamowych, na przykład dziesięciu różnych wzorów kubków tak, aby były one naprawdę unikalne i estetycznie interesujące.
  7. Dobry humor jest bonusem do wręczonego upominku. I w tej kwestii badania psychologiczne potwierdziły, że przyjemna dla oka kolekcja gadżetów reklamowych bez względu na wynik współpracy poprawia humor obdarowanemu i otwiera go na przyszłe relacje biznesowe.

Siedem złotych reguł skuteczności gadżetów reklamowych jednoznacznie potwierdza, iż będą one przyszłością zarządzania relacjami promocyjnymi w biznesie. Już teraz zdarza się, że firmy inwestują w całe, poważne, dizajnersko wykonane kolekcje gadżetów reklamowych, takie jak chociażby firmowe serwisy i zastawy stołowe. To spora inwestycja w promocję, ale pozytywne efekty przynoszą nawet takie drobiazgi jak długopisy lub breloczki. Liczy się bowiem sam gest podarunku i gadżety reklamowe Wrocław w swej skuteczności wizerunkowej bazują właśnie na tej starej, dobrej regule wzajemności i daru. Obdarowany jest przychylniejszy dla obdarowującego. A przecież o to właśnie chodzi w każdej relacji biznesowej, aby była ona rozwojowa, czyli otwarta.